Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Białobrzegi reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy , Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6132572 w. 24, 25, faks 0-48 6132572.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów technicznych infrastruktury publicznej na terenie miasta Białobrzegi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest opracowanie dokumentacji projektowej na trzy niezależne zadania pod nazwą: Opracowanie projektów technicznych infrastruktury publicznej na terenie miasta Białobrzegi. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje realizację trzech następujących zadań:
zadanie 1. Opracowanie projektu ulic na osiedlu na południe od ul. Polnej
przewidywany łączny zakres ulic - 4.300 mb
zadanie 2.Opracowanie projektu ulicy Szkolnej
przewidywany łączny zakres ulic -100 mb
zadanie 3. Opracowanie projektu ulic na osiedlu Borki
przewidywany łączny zakres ulic - 2.500 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia, do każdego zadania oddzielnie, wadium w kwocie:
zadanie 1. w kwocie 600 zł
zadanie 2. w kwocie 300 zł
zadanie 3. w kwocie 500 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp,
3.deklarują w ofercie wykonanie zamówienia w terminie określonym w punkcie 7 niniejszej specyfikacji,
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk formularza oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ - w formie oryginału.
2.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności objętej zamówieniem publicznym: w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.
1.oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 i 3 do SIWZ
2.oświadczenie - wykaz wykonanych usług załącznik nr 4 do SIWZ
3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Potwierdzenie, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w punkcie 19. SIWZ.
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodne z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich żądać może zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz.U. Nr 87, poz. 605..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegigmw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Białobrzegi, 26-800 Białobrzegi ul. Plac Zygmunta Starego 9 pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Białobrzegi, 26-800 Białobrzegi ul. Plac Zygmunta Starego 9 pokój nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu ulic na osiedlu na południe od ul. Polnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy dróg gminnych o łącznej długości 4.300 mb na nowopowstającym osiedlu domków jednorodzinnych wraz z dwustronnym chodnikiem, zjazdami do działek, budową kanalizacji deszczowej i zagospodarowaniem terenów zielonych, nawierzchnia asfalt lub kostka brukowa, chodniki z kostki brukowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termina realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu ulicy Szkolnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy drogi gminnej o długości 100 mb wraz z miejscami parkingowymi, jednostronnym chodnikiem i zjazdami do działek, powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych (nawierzchnia asfalt, chodniki z kostki brukowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizcaji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu ulic na osiedlu Borki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy dróg gminnych o łącznej długości 2.500 mb na osiedlu wraz z chodnikami, zjazdami do działek, powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych, nawierzchnia asfalt lub kostka brukowa, chodniki z kostki brukowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20